برگزاری جلسات گپ و گفت دانشجویان با مدیران

برگزاری جلسات گپ و گفت دانشجویان با مدیران صنایع

 

یکی از پیشنهادات مشاوران شغلی به دانشجویان، فارغ التحصیلان و افراد جویای کارکه تقریبا همه آن ها در آن اتفاق نظر دارند این است که سعی کنید با مدیران صنایع مختلف ارتباط داشته باشید و نقطه نظر های این افراد رو شناسایی کنید و با ایشان به گفتگو بنشینید. عموما در جوامع مدرن در بحث ارتباط با صنعت به این موضوع اهمیت زیادی داده می شود که افراد در محیط های آکادمیک با مدیران در صنایع و بازار کار ارتباط برقرار کنند.

 

ارتباط بین دانشگاه و صنعت

در همه کشور های پیشرفته ارتباط بین دانشگاه و صنعت یک شاخص مهم و تاثیر گذار در دنیای آکادمیک و حرفه ای مطرح می شود. بنابراین نهاد ها سعی میکنند در جهت تقویت این ارتباط قدم های بسیاری بردارند.

خوشبختانه شرکت ها هم تمایل بیشتری نسبت به سال های گذشته نسبت به استخدام دانشجو پیدا کرده اند. تا هم از سواد آکادمیک دانشجویان بهره مند شوند و هم سرمایه گذاری بلند مدت خود را روی نیروی ها احتمالی آینده انجام دهند و این دانشجویان را متناسب با فرهنگ سازمانی خود پرورش دهند

 

ارتباط افراد جویای کار با مدیران صنایع

افراد حرفه ای که سال هاست در یک موقعیت شغلی مشغول به کار هستند، تجارب زیادی دارند که می توانند برای افراد دانشجو یا تازه فارغ التحصیل بسیار مفید واقع شود. افراد جوان می توانند در مورد مسیری که لازم است برای رسیدن به آن موقعیت شغلی طی کنند، سختی ها، توانایی های لازم و ویژگی های آن شغل از حرفه ای ها اطلاعات به دست بیاورند و در نهایت تصمیم بگیرند آیا اصلا به درد آن کار می خورند یا نه؟

 

چگونگی ایجاد پل بین دانشگاه و صنعت

خبر خوب این است که تلنت کوچ به این نیاز پاسخ گفته است و جلسات گپ و گفتی با مدیران بخش های مختلف شرکت های معتبر فراهم کرده تا دانشجویان با سهولت بیشتری به این افراد حرفه ای دسترسی داشته باشند و سوالات خود را مطرح کنند. این یک فرصت ارزشمند است تا جوانان بتوانند مسیر حرفه ای خود را با وضوح بیشتری برنامه ریزی کنند.

با مراجعه به اپلیکیشن تلنت کوچ می توانید برای جلسات مختلفی که در دانشگاه ها با حضور مدیران صنایع برگزار می شود ثبت نام کنید.

 

گفتگو دانشجویان یا مدیران صنایع

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.