5 دلیل برای این که در رویدادهای شرکت ها حضور پیدا کنید

 

اطلاعات به راحتی قابل دستیابی نیستند. با وجود این که اینترنت منابع بی انتهایی به شما می دهند تا در آن ها جستجو کنید، چرا به خودتان زحمت بدهید و به رویدادهایی که در صنعت برگزار می شود بروید و یاد بگیرید؟ در ادامه 5  دلیل خوب را مطرح می کنیم که باید در رویدادهای مربوط به رشته تان شرکت کنید.

 

مشاهده فرصت شغلی
آخرین فرصت‌های شغلی در شرکت‌های معتبر را در سایت کاردیکس مشاهده کنید.


موارد جدید و متفاوت یاد بگیرید

 

در بیشتر رویدادهایی که برگزار می شود حداقل یک یا دو نفر از سخنرانان هستند که به شدت در آن صنعت مورد احترام هستند. آن ها ممکن است تکنیک هایی را با شما درمیان بگذارند که به آن ها کمک کرده است تا به اهداف شان برسند، یا به ترندهای جدیدی اشاره کنند که در موردشان نمی دانستید. وارد هر رویداد صنعتی که بشوید، از کنفرانس گرفته تا ارائه یا کارگاه، می بینید که فرصت های جدید خود به خود ذهن تان را مشغول می کنند و راهنمایی ها و توصیه ها برای موفقیت از راه می رسند.

 

انگیزه و الهام بگیرید

اگر احساس می کنید در آن چه انجام می دهید با کمبود الهام رو به رو هستید، در یک رویداد شرکت کنید. شرکت کردن در رویدادهای صنعتی می توانند به شدت درگیر کننده باشند و موتور شما را روشن کنند. سخنرانان معمولا ایده های جالبی را درمیان می گذارند که می توانند برای شما الهام بخش باشند. ممکن است محصول جدیدی باشد که بخواهید امتحان کنید یا مخزن خلاقیت تان با دیدن کار کردن سایر افراد لبریز شود.

 

 

با آدم های جدید آشنا شوید و دوست پیدا کنید

 

آَشنا شدن با افرادی که از لحاظ ذهنی شبیه شما هستند همیشه سودمند است. پیدا کردن ارتباطات جدید همیشه بخشی کلیدی در هر صنعتی هستند و شرکت کردن در رویدادها روشی عالی برای ملاقات آدم های جدید است. در این رویدادها همیشه شروع کردن مکالمات بسیار راحت تر است زیرا افرادی که آن جا هستند علایق مشترک دارند. خجالتی نباشید! خودتان را معرفی کنید، گفتگو کنید و شماره تماس شان را بگیرید
روابط جدید خلق کنید

ارزیابی رزومه و لینکدین
رزومه و لینکدین شما در هر سطحی از تخصص و سابقه کار باشید، توسط متخصصین ما برای شما ارزیابی و بهینه سازی خواهد شد.

علاوه بر دیدن کسانی که هم تراز خودتان هستند، در رویدادها، بسیاری از صاحبان کسب و کار را نیز ملاقات می کنید. برخی از آن ها حامی رویداد هستند و اطلاعات تماس شان مشخص است و باعث می شود بعدا به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. به عنوان یک دانشجو مهم است که با کارکنان شرکت ها ارتباط داشته باشید، پس فرصت را به چنگ آورید و خودتان را در این رویدادها به آن ها معرفی کنید. صحبت کردن با آن ها به شکل خودکار شما را جلوتر از کسی قرار می دهد که امیدوار است بعدا به این افراد دست پیدا کند. این کار همچنین نشان می دهد شما مشتاق یادگیری هستید و رهبران صنایع این را به خاطر خواهند داشت.

 

فرصت های جدید را پیدا کنید

 

این احتمالا یکی از مهم ترین دلایلی است که باید در رویدادها شرکت کنید. رویدادهای شرکتی یکی از راحت ترین و سریع ترین راه هایی است که متوجه شوید آخرین روش های یادگیری و فرصت های شغلی چه چیزی هستند، مانند: چه جایی بورسیه می دهد؟ کدام دانشگاه ها برای ترم جدید دانشجو می گیرند، کدام کسب و کارها استخدام می کنند و درحال گسترش هستند و سایر رویدادهای شرکتی چه زمانی و کجا برگزار می شوند. به عنوان یک دانشجو، بسیار مهم است که به این رویدادها برسید.

 

 

پیشنهاداتی برای زمانی که در رویدادها شرکت می کنید:

  1. خودکار و دفتر ببرید. مطمئن باشید مواردی هستند که بخواهید یادداشت کنید.
  2. سوال بپرسید. منظورمان این نیست که فرد را سئوال پیچ کنید، اما به کنجکاوی تان غذا برسانید.
  3. اگر کارت ویزیت دارید، با خودتان ببرید. هیچ گاه نمی توانید حدس بزنید چه کسانی ممکن است با شما تماس بگیرند.
  4. خجالتی نباشید. افراد بسیاری هستند که در این رویدادها شرکت می کنند و به احتمال زیاد شبیه به شما هستند. بروید و یک مکالمه آسان را با آن ها شروع کنید.
  5. خوش بگذرانید. در حالی که باید این رویدادها را مکانی برای یادگیری تصور کنید، با این حال باید به خودتان تفریح هم بدهید. در این رویدادها شرکت کنید چون مایل هستید، نه چون مجبور هستید.

رویداد گفتگو با مدیران

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.