مسیر های یادگیری

مسیر یادگیری فروش

در صورتی که مدرک دانشگاهی مرتبط با فروش دارید و در کنار آن به دنبال بهبود مهارت‌ها و رزومه خود هستید، می‌توانید در دوره‌های معتبر شرکت و گواهینامه آنها را کسب کنید. با این کار می‌توانید در زمان کاریابی، رزومه‌ای قوی‌تر از دیگر کارجویان داشته باشید. برخی از مهم‌ترین و معتبرترین گواهینامه‌های فروش عبارت‌اند از:

گواهینامه دیجیتال مارکتینگ از گوگل

در طول این دوره آموزشی، مهارت‌های مورد نیاز برای ورود به حوزه مارکتینگ و فروش را به‌دست خواهید آورد و یاد می‌گیرید که چگونه از ابزارها و پلتفرم‌هایی مانند Canva، Constant Contact، Google Ads، Google Analytics، Hootsuite، HubSpot، Mailchimp، Shopify و Twitter استفاده کنید. در طول دوره از کارشناسان خبره‌ی گوگل اطلاعات مفیدی را یاد خواهید گرفت و این فرصت را دارید تا نمونه کارهایی برای قوی‌تر کردن رزومه خود آماده کنید.

گواهینامه Customer Relationship Management

هرچه یک کسب‌وکار روابط خود را با مشتریانش بهتر مدیریت کند، موفق‌تر خواهد شد و سودآوری بیشتری خواهد داشت. برای تقویت دانش و مهارت‌های ضروری در مدیریت موفقیت‌آمیز فروش و روابط با مشتری، می‌توانید به دریافت این گواهینامه فکر کنید و دانش خود را در ارائه محصول، سودآوری و رشد پایدار ارتقا دهید. در پایان دوره، شرکت کنندگان در موارد زیر حرفه‌ای می‌شوند:

  • مفهوم و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و همچنین روش‌های مختلف و مرتبط با مدیریت روابط با مشتریان.
  • تشخیص اهمیت مراحل در زنجیره‌ی ارائه خدمات.
  • درک فناوری‌های مختلف در CRM، نقش پایگاه‌های داده مرتبط با مشتری و تجزیه و تحلیل درست از نتایج CRM.
  • ارزیابی پدیده وفاداری مشتری و ابزارهای مورد استفاده برای تخصیص کارآمد منابع بازاریابی برای به حداکثر رساندن ارزش مشتری.

گواهینامه بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار BPM

گواهی BPM یک استاندارد بین‌المللی شناخته شده است که فردی که آن را دریافت می‌کند، می‌تواند خود را به عنوان فرد حرفه‌ای در مدیریت فرآیند کسب‌وکار معرفی کند. این متخصصان می‌توانند بر روش‌های کسب‌وکار نظارت کنند و حوزه‌هایی را که می‌توانند در آن تغییرات ایجاد کنند، مشخص کنند. داشتن این گواهینامه نشان می‌دهد که فرد در مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار آموزش‌های لازم را سپری کرده، امتحان خود را پس داده و آماده کار در حوزه‌هایی مانند مدیریت فروش است. این گواهینامه برای متخصصان حوزه‌های مختلف مانند فروش، مدیران عملیات، اعضای تیم کنترل فرآیند و کیفیت، مشاوران و پرسنل فناوری اطلاعات مهم است.

موضوعاتی که در دوره مدیریت فرآیند کسب‌وکار ارائه می‌شوند، عبارت‌اند از:

  • مدل‌سازی فرآیند و اصول مدیریت فرآیند کسب‌وکار
  • تجزیه و تحلیل فرآیند کسب‌وکار
  • تحول فرآیند کسب‌و‌کار
  • تدوین قوانین و مقررات برای کسب‌وکار
  • شرایط کلیدی BPM

گواهینامه مدیریت اجرایی کسب‌وکار MBA

گواهینامه مدیریت اجرایی کسب‌وکار مشابه با کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) است، اما به طور خاص برای مدیران شرکت‌ها و مدیران ارشد طراحی شده است. این دوره که به عنوان EMBA شناخته می‌شود، مدیران را در کار خود و اجرای وظایف خود ماهر می‌کند و در عین حال مدرکی برای اثبات این مهارت‌ها می‌دهد. به طور معمول، دانشجویان EMBA در کار خود حرفه‌ای هستند و قبل از ورود به دوره، دارای تجربه کاری قابل توجهی هستند.

گواهینامه مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار DBA

گواهینامه مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار، یک مدرک حرفه‌ای است که برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند مهارت‌های خود در کسب‌وکار را توسعه دهند. کسانی که به دنبال گرفتن این مدرک هستند، دوست دارند تا مهارت خود در اداره کسب‌وکار را توسعه دهند. در طول این دوره افراد این فرصت را دارند تا با کمک تئوری‌هایی که در دوره می‌آموزند، مدیریت را در فضای واقعی تمرین کنند و به دنبال راه‌حل‌هایی برای مشکلاتی باشند که ممکن است در جریان کسب‌وکار با آنها مواجه شوند.

تماس با ما

آدرس:تهران، خیابان پاسداران، بوستان ششم، نبش پایدارفرد، پلاک ۱۰۷، طبقه سوم، واحد ۱۲
ایمیل:info@kardix.com
linkedininstagramtelegram
trust
samandehi
کلیه حقوق و اطلاعات مربوط به وب‌سایت متعلق به شرکت نبوغ آفرینان آریا (Iran Talent) می‌باشد.