متوسط حقوق دریافتی

متوسط حقوق دریافتی فروش

حقوق و دستمزد افراد در حوزه فروش با توجه به سطح تحصیلات، میزان سابقه کاری و همچنین موقعیت جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد. اما به صورت کلی و با توجه به گزارش حقوق و دستمزد وب‌سایت ایران سلری، افراد در حوزه‌های مختلف فروش ارقام زیر را دریافت می‌کنند:

  • میانگین خالص حقوق کارشناس فروش: 7.6 میلیون تومان

کارشناس فروش وظیفه تعیین استراتژی فروش، توسعه کسب‌وکار، جذب مشتری جدید، حفظ و نگه‌داشت مشتریان، مذاکره در مورد قراردادها و شناسایی بازار هدف و همچنین بهبود ارتباط را مشتری را بر عهده دارد. وظایف و دیگر مسئولیت‌های کارشناسان فروش، با توجه به سمت شغلی آنها در سازمان و بزرگ و کوچک بودن سازمان‌ها تعیین می‌شود.

  • میانگین خالص حقوق کارشناس ارشد فروش: 9.9 میلیون تومان

کارِ کارشناس ارشد فروش، نظارت بر عملیات فروش و ارائه راه‌حل‌هایی برای بهبود فرآیند فروش در سازمان است. انجام تحقیقات و تحلیل بازار، تعیین بودجه و دستورالعمل‌ها، تولید لید در فروش، توسعه استراتژی‌های تیم فروش و پیش‌بینی فروش، از دیگر مسئولیت‌های آنهاست.

  • میانگین خالص حقوق کارشناس خدمات پس از فروش: 8.0 میلیون تومان

کارشناس خدمات پس از فروش، مسئول ارائه خدمات به مشتریانی است که سعی در حل مشکلات فنی محصولات یا خدمات دارند. دیگر مسئولیت‌های آنها شامل رفع مشکلات شبکه، کمک به راه‌اندازی تجهیزات جدید یا عیب‌یابی مشکلات نرم افزاری نیز می‌شود. کارشناس خدمات پس از فروش از طریق ایمیل و از طریق برنامه‌های چت، به مشتریان خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند. کارشناس خدمات پس از فروش برای مشکلات پیچیده‌تر، معمولا از تلفن کمک می‌گیرند تا بتوانند با مشتری ارتباط برقرار کنند.

  • میانگین خالص حقوق هماهنگ کننده فروش: 5.4 میلیون تومان

هماهنگ کننده فروش، بر عملکرد و سطوح کارایی کارشناسان فروش نظارت می‌کند. وظایف اصلی آنها شامل تعیین اهداف و Kpi برای تیم فروش، برنامه‌ریزی برای دوره‌های آموزشی و ارائه ابزارهای مورد نیاز برای فروش می‌شود.

  • میانگین خالص حقوق مدیر فروش: 22.1 میلیون تومان

مدیران فروش، عموما مسئول استخدام و اخراج، تعیین برنامه‌های آموزشی برای افرادی خاص، ارائه راهنمایی و کمک به کارشناسان فروش و تعیین بازار هدف برای فروش هستند. نقش آنها همچنین شامل ایجاد برنامه‌های فروش و تجزیه و تحلیل داده‌ها به منظور تصمیم‌گیری آگاهانه می‌شود.

  • میانگین خالص حقوق مدیر ارشد فروش: 33.3 میلیون تومان

مدیران ارشد فروش، مسئول مدیریت عملیات فروش در سازمان هستند. آنها بر فعالیت‌های انجام‌شده توسط تیم فروش نظارت می‌کنند. مسئولیت آنها به حداکثر رساندن پتانسیل تیم فروش، تدوین برنامه‌هایی برای افزایش میزان فروش و ارائه و توجیه این برنامه‌ها برای مدیران سازمان است.

  • میانگین خالص حقوق سرپرست فروش و بازاریابی: 37.5 میلیون تومان

سرپرست فروش و بازاریابی، مسئولیت تحقیق و توسعه فرصت‌های بازاریابی و برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های جدید در فروش را بر عهده دارد. مدیر فروش و بازاریابی، همچنین وظیفه مدیریت تیم بازاریابی و نظارت بر کارِ کارکنان فروش را بر عهده دارد و وظایف مدیریتی را برای دستیابی به اهداف عملیاتی شرکت انجام می‌دهد.

تماس با ما

آدرس:تهران، خیابان پاسداران، بوستان ششم، نبش پایدارفرد، پلاک ۱۰۷، طبقه سوم، واحد ۱۲
ایمیل:info@kardix.com
linkedininstagramtelegram
trust
samandehi
کلیه حقوق و اطلاعات مربوط به وب‌سایت متعلق به شرکت نبوغ آفرینان آریا (Iran Talent) می‌باشد.