متوسط حقوق دریافتی

متوسط حقوق دریافتی حسابداری

حقوق و دستمزد افراد در حوزه حسابداری با توجه به سطح تحصیلات، میزان سابقه کاری و همچنین موقعیت جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد. اما به صورت کلی و با توجه به گزارش حقوق و دستمزد وب‌سایت ایران سلری، افراد در حوزه‌های مختلف حسابداری ارقام زیر را دریافت می‌کنند:

  • میانگین خالص حقوق حسابدار: 7.5 میلیون تومان

به طور کلی، حسابداران سوابق مالی را برای بخش مالی سازمان‌ها جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل، تأیید و آماده می‌کنند. به زبان ساده، آنها روی اسناد مالی کار می‌کنند تا از قانونی، کارآمد و درست بودن آنها مطمئن شوند.

  • میانگین خالص حقوق حسابدار ارشد: 11.6 میلیون تومان

مسئولیت‌های حسابدار ارشد شامل تهیه گزارش‌های مالی، تطبیق حساب‌ها، نگهداری از اسناد مالی، تهیه اظهارنامه مالیاتی، کمک به روند حسابرسی در سازمان و انجام سایر وظایف حسابداری می‌شود.

  • میانگین خالص حقوق حسابرس: 7.7 میلیون تومان

حسابرسان، حساب‌های مالی سازمان‌ها را بازرسی می‌کنند تا از صحت و انطباق آنها با قانون مطمئن شوند. به طور خلاصه، حسابرس کسی است که میزان دقت و شفافیت در حساب‌های شرکت را بررسی می‌کند و با این کار، به دنبال صحت سوابق مالی یک شرکت است.

  • میانگین خالص حقوق کارشناس ارشد مالی: 15.1 میلیون تومان

کارشناسان ارشد مالی مسئول ارائه مشاوره و راهنمایی در امور سرمایه‌گذاری به مشتریان خود و سازمان‌ها هستند. آنها ممکن است مستقیما با افراد یا گروه‌های کوچک کار کنند، اما معمولا مشتریان آنها نهادی بزرگ مانند صندوق‌های بازنشستگی یا شرکت‌های بیمه هستند.

  • میانگین خالص حقوق کارشناس بودجه و گزارشات: 11.4 میلیون تومان

کارشناس بودجه و گزارشات، صورت‌های مالی را تهیه می‌کند و بر روابط با حسابرس خارجی در طول حسابرسی صورت‌های مالی نظارت می‌کند. او همچنین، روند بودجه‌بندی و پیش‌بینی بودجه اداری را مدیریت می‌کند.

  • میانگین خالص حقوق حسابرس داخلی: 9.8 میلیون تومان

وظیفه اصلی یک حسابرس داخلی، شناسایی مشکلات در روند حسابرسی قبل از تشخیص آنها توسط حسابرسان خارجی یا سازمان‌های نظارتی است. یکی از وظایف حسابرسان داخلی این است که گزارش شرکت‌ها و صورت‌های مالی آنها را تنظیم کنند تا سرمایه‌گذاران و سهام‌داران را از روند مالی مطلع کنند.

  • میانگین خالص حقوق مدیر مالی: 27.9 میلیون تومان

مدیران مالی تجزیه و تحلیل داده‌ها را انجام می‌دهند و به مدیران ارشد در مورد ایده‌های خود برای به حداکثر رساندن سود، مشاوره می‌دهند. مدیران مالی مسئول سلامت مالی یک سازمان هستند. آنها گزارش‌های مالی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری مستقیم و برنامه‌هایی را برای اهداف بلندمدت مالی سازمان ایجاد می‌کنند.

  • میانگین خالص حقوق رییس حسابداری: 20.0 میلیون تومان

نظارت و تخصیص کار در بخش حسابداری به منظور اطمینان از تکمیل تمام وظایف در بازه‌های زمانی تعیین شده، بر عهده رئیس حسابداری است. رئیس حسابداری به تهیه بودجه سالانه، تعیین فرصت‌های سرمایه‌گذاری، نظارت بر عملکرد مالی و تکمیل حساب‌های سالانه نظارت دارد.

  • میانگین خالص حقوق مدیر حسابداری حقوق و دستمزد: 15.0 میلیون تومان

نگهداری سوابق، تهیه گزارش‌های تحلیلی در بخش حسابداری و امور مالی در حقوق و دستمزد از جمله مهم‌ترین وظایف مدیر حسابداری حقوق و دستمزد است. مدیر حسابداری حقوق و دستمزد قوانین، مقررات، سیاست‌ها و رویه‌ها را در حوزه حقوق و دستمزد مطالعه، تفسیر و در سازمان اعمال می‌کنند. مدیران حسابداری حقوق و دستمزد، همچنین وظیفه آموزش، نظارت و ارزیابی پرسنل در این بخش را بر عهده دارند.

 

تماس با ما

آدرس:تهران، خیابان پاسداران، بوستان ششم، نبش پایدارفرد، پلاک ۱۰۷، طبقه سوم، واحد ۱۲
ایمیل:info@kardix.com
linkedininstagramtelegram
trust
samandehi
کلیه حقوق و اطلاعات مربوط به وب‌سایت متعلق به شرکت نبوغ آفرینان آریا (Iran Talent) می‌باشد.