متوسط حقوق دریافتی برنامه نویسی

متوسط حقوق دریافتی

حقوق و دستمزد افراد در حوزه برنامه نویسی با توجه به سطح تحصیلات، میزان سابقه کاری و همچنین موقعیت جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد. اما به صورت کلی و با توجه به گزارش حقوق و دستمزد وب‌سایت ایران سلری، افراد در حوزه‌های مختلف برنامه نویسی و فناوری اطلاعات ارقام زیر را دریافت می‌کنند:

  • میانگین خالص حقوق برنامه نویس: 12.1 میلیون تومان

برنامه نویسان، افرادی حرفه‌ای در حوزه فناوری هستند که برنامه‌های کامپیوتری و موبایل را کدنویسی می‌کنند. آنها همچنین در نگهداری، اشکال‌زدایی و عیب‌یابی سیستم‌ها و نرم افزارها مشارکت دارند تا اجرایِ صحیح تمام کدها مطمئن شوند.

  • میانگین خالص حقوق برنامه نویس وب: 10.9 میلیون تومان

کار توسعه دهنده وب، طراحی وب‌سایت به وسیله کدنویسی است. در حالی که نقش اصلی آنها اطمینان از جذابیت بصری وب‌سایت و آسان بودن کار با وب‌سایت است، اما با این حال، بسیاری از توسعه دهندگان وب همچنین مسئول بهبود عملکرد و کاربری وب‌سایت نیز هستند.

  • میانگین خالص حقوق برنامه نویس اندروید: 12.9 میلیون تومان

برنامه نویس اندروید، مسئول توسعه برنامه‌های کاربردی برای دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل اندروید است. با توجه به استفاده بسیاری از مردم جهان از سیستم عامل اندروید، این حوزه یکی از حوزه‌های پرتقاضا در بازار کار به‌شمار می‌آید. برای موفقیت در این حوزه، توسعه دهنده اندروید باید توجه ویژه‌ای به سازگاری اپلیکیشن با نسخه‌های متعدد اندروید و انواع دستگاه‌ها داشته باشد.

  • میانگین خالص حقوق برنامه نویس ارشد: 18.9 میلیون تومان

برنامه نویس ارشد، نیازهای کاربران را تجزیه و تحلیل می‌کند و بر اساس آن نیازها، نرم افزار یا اپلیکیشنی برای کاربر طراحی می‌کند. علاوه بر این، برنامه نویس ارشد خطاهای موجود در نرم افزار را تصحیح می‌کند و اقدامات لازم برای بهبود عملکرد نرم افزار را انجام می‌دهد. مسئولیتِ نظارت، کمک به تست نرم افزار و اعتبارسنجی در گروه فنی سازمان‌ها نیز، بر عهده برنامه نویس ارشد است.

  • میانگین خالص حقوق برنامه نویس پایتون: 10.1 میلیون تومان

برنامه نویس پایتون مسئول کدنویسی، طراحی، راه‌اندازی و اشکال‌زدایی پروژه‌های برنامه نویسی است که معمولا در سمت سرور (یا بک‌اند) هستند. توسعه دهندگان پایتون از زبان برنامه نویسی پایتون برای اجرای پروژه‌ها استفاده می‌کنند.

  • میانگین خالص حقوق برنامه نویس موبایل: 12.3 میلیون تومان

برنامه نویس موبایل از زبان‌های برنامه‌نویسی و مهارت‌های خود برای ساخت، آزمایش و توسعه برنامه‌ها در دستگاه‌های تلفن همراه استفاده می‌کند. کار آنها تولید اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های محبوب مانند iOS و Android است و اغلب هنگام طراحی برنامه‌ها، اصول UI و UX را در نظر می‌گیرند.

  • میانگین خالص حقوق مدیر فناوری اطلاعات: 26.2 میلیون تومان

مدیران فناوری اطلاعات مسئول هماهنگی، برنامه‌ریزی و رهبری فعالیت‌های کامپیوتری و مرتبط با شبکه در یک سازمان هستند. آنها به تعیین نیازهای بخش IT در یک سازمان کمک می‌کنند و مسئول پیاده‌سازی سیستم‌های کامپیوتری برای برآوردن نیازهای سازمان هستند. دامنه مسئولیت‌های مدیران فناوری اطلاعات در شرکت‌ها، متفاوت است. در برخی شرکت‌ها، تمرکز مدیران فقط بر روی شبکه‌های کامپیوتری است. این در حالی است که در دیگر شرکت‌ها، ممکن است تمرکز مدیران IT بر مدیریت سیستم‌های مخابراتی و سایر سیستم‌های پشتیبانی و عملیاتی شرکت باشد.

  • میانگین خالص حقوق کارشناس IT: 8.8 میلیون تومان

کارِ کارشناس IT، راه‌اندازی، مدیریت و عیب‌یابی سیستم‌هایی است که یک کسب‌وکار برای نگهداری شبکه‌های کامپیوتری و نرم افزاری استفاده می‌کند. وظایف آنها شامل رفع مشکلات سخت افزاری، به‌روزرسانی نرم افزاری سیستم‌ها و ردیابی داده‌ها و ارتباطات مورد استفاده در شبکه می‌شود.

  • میانگین خالص حقوق مدیر فنی: 45.0 میلیون تومان

مدیر فنی در سازمان، فردی است که به طور کلی بر توسعه، پیاده‌سازی و نگهداری سیستم‌ها و فرآیندهای سازمان در حوزه فناوری، از جمله عیب‌یابی هرگونه مشکل احتمالی نظارت می‌کند.

تماس با ما

آدرس:تهران، خیابان پاسداران، بوستان ششم، نبش پایدارفرد، پلاک ۱۰۷، طبقه سوم، واحد ۱۲
ایمیل:info@kardix.com
linkedininstagramtelegram
trust
samandehi
کلیه حقوق و اطلاعات مربوط به وب‌سایت متعلق به شرکت نبوغ آفرینان آریا (Iran Talent) می‌باشد.