در هشتمین نمایشگاه کار آنلاین تلنت کوچ از جدیدترین فرصت‌های شغلی باخبر شوید

هشتمین نمایشگاه کار تلنت کوچ آغاز شده است و همه افراد جویای کار می‌توانند در آن شرکت کنند و از جدیدترین فرصت‌های شغلی شرکت‌های معتبر ایرانی باخبر شوند.

دوران همه گیری کرونا و مشکلاتی که پشت سر می‌گذاریم به ما یاد داده است که استفاده از ابزارهای آنلاین و فناوری می‌تواند ما را در خیلی از کارهای جلو بیندازد و خطر ابتلا به این بیماری را به صفر برساند. یکی از این ابزارها، نمایشگاه کار آنلاین است که پیدا کردن کار و کارمند را بسیار آسان کرده است و روند آن را سرعت بخشیده است.

مشاهده فرصت شغلی
آخرین فرصت‌های شغلی در شرکت‌های معتبر را در سایت کاردیکس مشاهده کنید.

تلنت کوچ با توجه به استقبال خوب کارجویان از دوره‌های پیشین و برگزاری موفق آن، هشتمین دوره آن را آغاز کرده است که در این دوره نیز می‌توانید شانس خود را برای ورود به بازار کار افزایش دهید.

شرکت در هشتمین نمایشگاه کار تلنت کوچ

نمایشگاه کار تلنت کوچ

نمایشگاه کار تلنت کوچ، بستری فراهم کرده است که افراد متخصص و حرفه‌ای بتوانند با توجه به توانایی‌ها و مهارت‌هایی که دارند، کار پیدا کنند و شانس خود را با ارسال رزومه امتحان کنند.

تلنت کوچ پیشرفته‌ترین سایت ایران در حوزه استخدام، این نمایشگاه را با هدف کم کردن فاصله میان کارجو و کارفرما اجرا می‌کند و در واقع قصد دارد روند کاریابی را بسیار ساده و سریع کند.

تا به امروز در حدود ۱۳۰۰ رزومه توسط کارجویان در رشته‌های مختلف از جمله مهندسی، مدیریت و حسابداری ارسال شده است و 18 شرکت معتبر و بزرگ ایرانی در آن شرکت کرده است، که تمام این ارقام، اعتبار نمایشگاه میان کارجویان و کارفرمایان را نشان می‌دهد.

 

ارزیابی رزومه و لینکدین
رزومه و لینکدین شما در هر سطحی از تخصص و سابقه کار باشید، توسط متخصصین ما برای شما ارزیابی و بهینه سازی خواهد شد.

نحوه شرکت در نمایشگاه کار تلنت کوچ

همان‌طور که عنوان کردیم حضور در این  نمایشگاه محدودیت ندارد و همه می‌تواند در آن شرکت کنند و رزومه خود را برای فرصت‌های شغلی مختلف ارسال کنند.

برای شرکت در هشتمین نمایشگاه کار تلنت کوچ کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ثبت رزومه
  2. ارسال رزومه برای فرصت‌های شغلی شرکت‌ها
  3. بررسی رزومه توسط شركت‌ها و در صورت تایید، تعين زمان مصاحبه ویدیویی
  4. حضور در اتاق مصاحبه مجازی در تاريخ و زمان تعين شده و انجام مصاحبه آنلاین

نکته جالب در مورد نمایشگاه کار تلنت کوچ این است که می‌توانید در پروفایل شرکت‌ها،‌ به خوبی از آگهی‌های شغل، نام مصاحبه کنندگان، زمینه و نوع فعالیت آنها و همچنین سایز شرکت آگاهی پیدا کنید.

 

تلنت کوچ

تلنت کوچ از پیشرفته‌ترین وب‌سایت‌های کاریابی در ایران است که از طریق آن کارجویان می‌توانند به صورت آنلاین مسیر شغلی خود را مشخص کنند و کار پیدا کنند و همچنین، کارفرمایان نیز افراد مناسب را برای فرصت‌های شغلی خود پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.