شروع به کار بخش مشاوره شغلی تلنت کوچ در مرکز کارآفرینی دانشگاه علامه طباطبایی

مسیر شغلی

شغل یکی از مهم ترین ابعاد زندگی است که بر سایر جنبه ها مانند خانواده، روابط و وضعیت اجتماعی تاثیر چشمگیری می گذارد. دوران دانشجویی نیز یکی از مهم ترن دورانی است که افراد به انتخاب شغل و مسیر شغلی خود می پردازند. اما متاسفانه بسیاری از افراد از اهمیت این دوران مطلع نیستند،  برای انتخاب مسیر شغلی در سردرگمی و تردید به سر می برند یا بدون هیچ برنامه و هدفی در زندگی پیش می روند. علاقه نداشتن به رشته دانشگاهی یا تردید در آینده شغلی پیش رو  بعد از فارغ التحصیل شدن نیز از جمله دغدغه هایی است که ذهن دانشجویان را به خود مشعول می کند.

 

مشاهده فرصت شغلی
آخرین فرصت‌های شغلی در شرکت‌های معتبر را در سایت کاردیکس مشاهده کنید.

مشاوره شغلی

با همکاری تلنت کوچ، جلسات مشاوره شغلی در مرکز کارآفرینی دانشگاه علامه طباطبایی از سه شنبه 28 خردادماه 98 به ارائه مشاوره رایگان به دانشجویان می پردازد.

اگر از رشته تحصیلی یا علایق خود راضی نیستید، در مورد آینده شغلی خود تردید دارید، نمی دانید که به چه شغلی علاقه دارید یا از آن مهم تر، می خواهید بدانید چطور می توانید وارد یک رشته کاری مشخص شوید، یا شغلی را جذاب می دانید اما مطمئن نیستید که تصورات تان از آن درست باشد و به صورت کلی میخواهید مسیر شغلی شفاف و رو به پیشرفتی داشته باشید، مشاوره شغلی می تواند به شما کمک کند تا تصویر روشن تری از خود، علایق و اهداف تان به دست آورید. هم چنین اگر به تازگی وارد یک شغل شده اید، مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا مهارت های فردی و حرفه ای خود بشناسید و آن را افزایش دهید، مهارت های مورد نیاز بازار کار مورد علاقع تان را شناسایی کنید و موفقیت های بیشتری به دست آورید.

بخش مشاوره شغلی دانشگاه علامه طباطبایی

با توجه به مطالب بیان شده، بخش مشاوره شغلی مرکز کارآفرینی دانشگاه علامه طباطبایی در نظر دارد به دانشجویان در افزایش خودآگاهی و خود شناسی کمک کند تا ضمن توانمند ساختن آن ها، در انتخاب مسیر شغلی  شان نیز با موفقیت بیشتری پیش بروند. مشاوره شغلی هم چنین برای دانشجویانی که در مورد علاقه به رشته و آینده شغلی خود تردید دارند، بی انگیزه هستند یا اهداف و برنامه مشخصی ندارند نیز موثر است. لازم به ذکر است جلسات مشاوره شغلی رایگان بوده و برای تمام رشته ها و مقاطع تحصیلی مختلف قابل استفاده است.

ارزیابی رزومه و لینکدین
رزومه و لینکدین شما در هر سطحی از تخصص و سابقه کار باشید، توسط متخصصین ما برای شما ارزیابی و بهینه سازی خواهد شد.

سایر دانشگاه ها

تلنت کوچ به عنوان پل ارتباطی دانشگاه و صنعت در نظر دارد این امکان را در سایر دانشگاه ها نیز بوجود آورد. در صورتی که دانشجوی یک دانشگاه خاص هستید و تمایل دارید این جلسات مشاوره شغلی در دانشگاه شما نیز برقرار شود، از طریق ایمیل info@talentcoach.com  با ما در ارتباط باشید.

 

نحوه ثبت نام

برای ثبت نام در این رویداد می توانید از طریق اپلیکیشن تلنت کوچ  قسمت رویدادها و سپس تور ها برای این جلسات به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ساعات مراجعه نیز سه شنبه ها 12 تا 17 در مرکز کارآفرینی دانشگاه علامه است. علاقمندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر، از طریق ایمیل info@talentcoach.com   یا شماره تماس 74302452 با تلنت کوچ در تماس باشند.

 

مشاوره شغلی در دانشگاه علامه طباطبایی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.