دومین نمایشگاه آنلاین کار در اردیبهشت98 برگزار شد

 

گزارشی از اقدام دانشجویان برای حضور در شرکت های معتبر

نمایشگاه کار آنلاین فرصتی بود تا ارتباط بین دانشگاه و صنعت برقرار شود

به گزارش روابط عمومی تلنت کوچ، دومین نمایشگاه کار آنلاین که از 15 تا 21 اردیبهشت ماه 98 برگزار شد، فرصتی بی نظیر برای دانشجویان و افراد بدون سابقه کار بود تا کار مناسب شان را پیدا کنند؛ هم چنین، شرکت ها نیز با صرف وقت و هزینه کم تر از نمایشگاه های فیزیکی، به انتخاب نیروهای شایسته پرداختند. مصاحبه ویدئویی بین شرکت ها و دانشجویان از ویژگی های متمایز کننده آن بود. از این نمایشگاه، آمار جذابی به دست آمد که در ادامه به آن نگاهی می اندازیم:

15 شرکت از جمله ایرانسل، بیمه سامان، ایران تلنت، زرین رویا، به تام، مونتکو ایران، همکاران سیستم، فردید، دوات و … در این نمایشگاه شرکت کرده بودند.

دانشجویان از رشته های مدیریت با سهم 27 درصد، مهندسی صنایع با 15.9 و مهندسی کامپیوتر با 15.2 درصد، پررنگ ترین حضور را در نمایشگاه داشتند و در مجموع، 1388 رزومه برای نمایشگاه کار آنلاین ارسال شد.

هم چنین، دانشجویان دانشگاه تهران، علامه طباطبایی و علم و صنعت و دانشگاه آزاد، بیشترین مشارکت را در نمایشگاه آنلاین کار داشتند و اغلب شان از تهران اقدام به شرکت در نمایشگاه کرده بودند.

50.2 درصد کارجویان دختر، و 48.8 درصد آن ها پسر بودند و بیشترین گروه سنی را 25 تا 30 ساله ها، و پس از آن، 22 تا 25 ساله ها تشکیل می دادند.

لازم به ذکر است تلنت کوچ محصولی از شرکت ایران تنلت، با سابقه 16 ساله با فعالیت استخدامی  است که جهت ایجاد پلی میان دانشگاه و صنعت طراحی شده است.  فرصت های کارآموزی، تور شرکت ها و جلسات گپ و گفت با مدیران نیز از دیگر بخش های این اپلیکیشن است.

شرکت های علاقمند می توانند برای حضور در نمایشگاه آنلاین کار بعدی، از طریق لینک زیر اقدام کنید:

https://kardix.com/register

 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.