همکارانی شوید

فرصت استخدام بیش از ۳۰ نفر ار تازه فارغ التحصیل از دانشگاه در همکاران سیستم

همکاران سیستم، بزرگ‌ترین شرکت نرم افزاری بخش خصوصی کشور با بیش از ۱۳۰۰ نفر پرسنل در ایران با همکاری تلنت کوچ اقدام به استخدام تازه فارغ التحصیلان دانشگاه و متخصصین می‌نماید.

برای استفاده از این فرصت و استخدام در یکی از بهترین سازمان‌ها و شرکت‌های نرم افزای ایران، کافی است اینجا کلیک کنید و پس از ثبت نام و ساخت رزومه خود، برای فرصت‌های شغلی همکاران سیستم درخواست همکاری ارسال نمایید. این فرصت برای تمام فارغ التحصیلان در رشته‌های نرم افزار و کامپیوتر و همچنین متخصصان این حوزه فراهم است.

مشاهده فرصت شغلی
آخرین فرصت‌های شغلی در شرکت‌های معتبر را در سایت کاردیکس مشاهده کنید.

ثبت نام و ارسال رزومه

 

این فرصت مناسب چه افرادی است؟

در این فرصت‌های شغلی، شانس استخدام ۳۰ نفر از متخصصین و تازه فارغ التحصیل شدگان از دانشگاه وجود دارد. با اقدام سریع می‌توانید شما یکی از ۳۰ نفری باشید که قرار است در این شرکت بزرگ نرم افزاری مشغول به کار شود. اگر شرایط زیر را دارید، می‌توانید خود را فردی واجد شرایط برای استخدام و همکاری با همکاران سیستم در نظر بگیرید:

  • تازه فارغ التحصیلان دانشگاه
  • متخصصان و مهندسان
  • متقاضیان دارای مدرک کارشناسی
  • کارجویان بدون سابقه کار

 

چه رشته‌‌های تحصیلی در اولویت خواهند بود؟

همان‌گونه که از نام و پیشینه شرکت همکاران سیستم مشخص است، بیشتر فارغ التحصیلان رشته‌های مربوط به نرم افزار و مهندسی کامپیوتر می‌توانند در این فرصت استخدام شانس داشته باشند. مهم‌ترین مدارک تحصیلی برای استخدام در کارخانه تولیدی کروز به شرح زیر می‌باشد:

  • مهندسی کامپیوتر
  • علوم کامپیوتر
  • فناوری اطلاعات
  • هوش مصنوعی
  • طراحی و توسعه نرم‌افزار
  • برنامه‌نویسی

با مراجعه به لینک استخدام شرکت همکاران سیستم می‌توانید اطلاعات ییشتری کسب کنید و برای هر تعداد فرصت شغلی که علاقه مند هستید، درخواست ارسال کنید.

ارزیابی رزومه و لینکدین
رزومه و لینکدین شما در هر سطحی از تخصص و سابقه کار باشید، توسط متخصصین ما برای شما ارزیابی و بهینه سازی خواهد شد.

فرصت های شغلی در همکاران سیستم

مراحل استخدام در همکاران سیستم

برای اینکه در همکاران سیستم استخدام شوید مراحلی باید طی شود که این مراحل به شرح زیر می‌باشد:

  1. ثبت نام در تلنت کوچ
  2. ارسال رزومه
  3. انتخاب رزومه‌ها
  4. ارزیابی اولیه متقاضیان و به صورت تلفنی
  5. مصاحبه تخصصی
  6. مصاحبه نهایی
  7. استخدام در همکاران سیستم

 

درباره همکاران سیستم

همکاران سیستم بزرگ‌ترین شرکت نرم افزاری بخش خصوصی کشور با بیش از ۱۳۰۰ نفر پرسنل است که انواع راهکارهای هوشمند نرم افزاری را به کسب و کارهای مختلف در اندازه‌های مختلف (شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، متوسط و کوچک) و در صنایع گوناگون ارائه می‌نماید و بیش از ۶۱۰۰۰ مشتری در کسب وکارهای بزرگ، متوسط و کوچک دارد.

همکاران سیستم در سال ۱۳۶۶، با ۱۲۰ هزار تومان سرمایه و توسط جمع سه نفره کار خود را آغاز کرد و از همان ابتدا هدف آنها مکانیزه کردن فرایندهای سازمانی بود. این تیم با عرضه‌ی نرم‌افزارهای کاربردی، استفاده از کامپیوتر و نرم‌افزار را در کسب‌وکارهای ایرانی به جریان انداخت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.